Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - EHC/Heuts

22 mei 2019

A.s. zondag 26 mei is sportpark Ter Horst het decor waar mogelijk een kampioenschap te behalen valt. Lijstaanvoerder EHC/Heuts uit Hoensbroek is dan de tegenstander. Deze ploeg gaat met 3 punten aan kop, gevolgd door ZSV uit Zeilberg. Het ene puntje dat nog nodig is voor de bezoekers zal de inzet zijn van deze ongetwijfeld zenuwslopende partij.

Wittenhorst kon afgelopen zondag na een schitterende start (3-0) het karwei niet afmaken. Het was voor de aanwezigen een sensationele wedstrijd, met over en weer kansen. Vast stond na afloop dat een zege uit handen werd gegeven. Zo kon Schaesberg opgelucht adem halen, want directe degradatie werd hiermee afgewend.

De aandacht gaat zondag dus naar ons sportpark. De Zuid-Limburgers zullen met veel supporters de reis naar Horst maken. EHC/Heuts zal met een kampioenschap direct weer de degradatie van verleden seizoen goed maken. Wittenhorst zal er alles aan doen om een goed resultaat neer te zetten.
Het is dan voor de scheidende spelers zeker een goed gevoel om hun voetbalcarrière bij Witterhorst af te sluiten.  Overigens zijn we deze spelers veel dank verschuldigd die in de afgelopen jaren Wittenhorst op de kaart hebben gezet. We hebben genoten van hun bijdrage! Bedankt.

Supporters, op naar sportpark Ter Horst! De spelers verdienen nog éénmaal jullie steun.