Voorbeschouwing Wittenhorst-Geldrop

24 november 2016

Beste sportvrienden,

zondag aanstaande staat de wedstrijd tegen Geldrop op het programma. Na de wedstrijd tegen Volharding waarin we na tachtig minuten nog met lege handen stonden treffen we in Geldrop een zware tegenstander.

Vooraf werd de ploeg al gezien als mogelijke titelkandidaat en niets is gelogen. Wie de tussenstand in de 1e klasse D bekijkt snapt wel waarom, er zijn wel zes ploegen die nog meedoen om de titel.

Het niveau van de teams ligt zo dicht bij elkaar dat er ieder weekend wel iemand punten verspeeld.

Aan ons de taak om a.s. zondag met de juiste instelling aan de wedstrijd te beginnen. Hopelijk komen a.s. zondag ook de nodige supporters op dit mooie affiche af. Mensen, tot zondag!

Met sportieve groet,

Bart Spreeuwenberg

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 13.15 uur.