Voorbeschouwing Wittenhorst-RKsv Minor en selectie

8 oktober 2015

Beste sportvrienden,

Afgelopen zondag werd er gevoetbald tegen de plaatselijke SV uit Meerssen. In dit duel moest Wittenhorst in de eerste helft flink aan de bak. Het altijd goed voetballende Meerssen liet zien waarom ze zo goed konden voetballen. Echter wisten de Horstenaren zich verdedigend zo op de stellen dat Meerssen er niet van wist te profiteren. Het voetbal was in de eerste helft niet goed van Horster zijde. Dit veranderde echter in de tweede helft. Wittenhorst nam het initiatief op zich en wist zich enkele prima kansen te creëren door fraaie combinaties. Het bleek dus wel degelijk dat Wittenhorst goed kon voetballen, helaas werd er niet gescoord en het gevolg was een brilstand (0-0).

Komende zondag wacht weer een nieuwe tegenstander, namelijk RKsv Minor uit Nuth. Vorig seizoen wist Wittenhorst niet te winnen van Minor (uit 1-0, thuis 1-1). Minor wist zich toen nipt te handhaven via een grote inhaalslag in de laatste 3 wedstrijden. Minor kent nu een betere seizoensstart dan vorig seizoen en staat inmiddels al op 8 punten uit 5 wedstrijden. Wittenhorst heeft er nu 6 uit 5 en dient komende zondag te winnen willen ze in ieder geval boven Minor op de ranglijst komen.

Reden genoeg dus om komende zondag naar sportpark 'ter Horst' te komen. Wij hopen in ieder geval dat jullie ons weer met veel passie zullen aanmoedigen om de 3 punten hier in Horst te houden.

Tot aanstaande zondag!

Vriendelijke groet,

Daan Verlijsdonk

Selectie
Tom Aarts, Kevin van Asten, Gijs Gooren, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Joost van Rensch, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur.