Voorbeschouwing Wittenhorst-SV Venray

28 april 2016

Beste sportvrienden,

Afgelopen zondag werd er in Zeilberg een mooie overwinning geboekt op het plaatselijke ZSV. Hierdoor werd er een goede stap gezet richting directe handhaving. De ploeg liet strijd zien, en dat zal de komende wedstrijden ook geleverd moeten worden.

Aanstaande zondag namelijk, komt SV Venray op bezoek. De heenwedstrijd in Venray eindigde in een spannend en uiteindelijk terecht gelijkspel. Beide ploegen kregen nog kans op meer, maar moesten genoegen nemen met een puntje. Zondag zullen we moeten laten zien dat we in de eerste klasse behoren. Venray zal dit ook willen, en er alles aan doen om op gelijke hoogte te komen met ons. De laatste weken boekt Venray goede resultaten, en met name het doelpuntenaantal valt erg op. In de laatste twee wedstrijden scoorden ze maar liefst 11 keer! Met name topschutter Shala is flink op dreef en zal in de gaten gehouden moeten worden.

Wittenhorst zal er alles aan doen om de punten in eigen huis te houden en Venray in de gevarenzone te houden. Hiervoor zal keihard gewerkt moeten worden.

De steun van de supporters zal weer zeer welkom zijn. Met dat extra steuntje in de rug kan het bijna niet fout gaan.

Dus tot aanstaande zondag om 14.30 bij de derby van Noord-Limburg!

Rob Zanders

Selectie:

Tom Aarts, Denny Bongers, Kevin van Asten, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Mark van Rens, Joost van Rensch, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur.