Voorbeschouwing Wittenhorst-vv Schaesberg

8 december 2016

Beste supporters

Na de 1-1 tegen Geldrop volgde een vrij weekend omdat de wedstrijd tegen Minor uit Nuth werd afgelast. In de stand is te zien dat enkele teams ons hebben ingehaald omdat we niet hebben gevoetbald afgelopen weekend. Voor ons dus zaak om ondanks een wedstrijd minder te hebben gespeeld weer aan te haken bij deze ploegen. Dit mogen we gaan uitvoeren tegen Schaesberg.

Schaesberg doet het dit jaar verrassend goed en staat op een verdienstelijke gedeelde 2e plaats. Deze ploeg wist zelfs al een periode binnen te slepen. Afgelopen wedstrijd wonnen de mannen uit het zuiden redelijk gemakkelijk met 4-0 van sv Someren, waar Wittenhorst thuis dit jaar 3-3 tegen maakte, ondanks de riante 3-0 voorsprong.

Al met al een goede reden om naar het sportpark te komen om deze ‘topper’ te komen aanschouwen. Tevens is dit de laatste wedstrijd in 2016. We gaan er alles aan doen om dit jaar goed af te sluiten. Daarom willen wij als selectie vragen om jullie steun, om deze wedstrijd over de streep te trekken. Dus supporters trotseer de kou en kom ons aanmoedigen!

Sportieve groet,

Daan Verlijsdonk

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 13.00 uur.

Let op: wedstrijd begint om 14.15 uur.