Voorbeschouwing Wittenhorst-ZSV

3 februari 2017

Beste sportvrienden

De twee (uit)wedstrijden na de winterstop hebben voor Wittenhorst geen windeieren opgeleverd. De volle winst behaald tegen Minor en De Valk mag er zijn. Het treffen van jl. zondag in Valkenswaard gaf tevens aan dat Wittenhorst met goed voetbal aardig wat kansen creëerde. De precisie of beter gezegd de koelbloedigheid ontbrak nog. Dit kan alleen nog maar beter. Deze resultaten heeft als resultaat dat de oranjemannen opgeklommen zijn naar een fraaie 3e plek op de ranglijst.

Zondag komt ZSV uit Zeilberg naar sportpark Ter Horst. In de heenwedstrijd waren de oranjemannen met 0-3 de duidelijke winnaar. Na de slechte start hebben de Brabanders een goede serie neergezet met enkele leuke overwinningen.  Geen gemakkelijke opgave dus.

Met de steun van onze trouwe supporters gaan onze spelers voor een volgend succes. Wij wensen hen daarbij veel succes.

Op naar sportpark Ter Horst.

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst 13.15 uur.