Voorbeschouwing ZSV-Wittenhorst

20 januari 2020

Voor de voetballiefhebbers start komende zondag gelukkig weer de tweede helft van de competitie. Ongetwijfeld zal de vraag gesteld gaan worden: hoe komt Wittenhorst uit de winterslaap?

De verschillende oefenwedstrijden geven hoop op een hernieuwde start. Winstpartijen op hoofdklasser AWC en Olympia'18 geven de burger moed. Alleen het onnodige verlies dinsdag uit tegen Volharding was een tegenvaller. De strijdwijze op het mistige sportveld zal zondag tegen de nummer 2 ZSV zeker anders moeten zijn.

De resultaten tegen deze tegenstander zijn in het verleden steeds in het voordeel van Wittenhorst geƫindigd. Vorig seizoen won Wittenhorst met 1-3 door doelpunten van Joost van Rensch (2) en Michiel Hanssen.

Zal de ploeg van trainer Kosterman wederom voor ZSV een spelbreker zijn?  We gaan het zien!

Supporters; op naar Zeilberg op Sportpark De Kranenmortel!