Vrouwen 1 moeten even passen

25 oktober 2015

Resultaten selectieteams

Wittenhorst 2 speelde de bekerwedstrijd uit tegen Volharding 3. In het verleden was dit vaak een moeilijk te bekampen tegenstander. Dit keer was Wittenhorst duidelijk de meerdere. Het werd een keurige 1-4 overwinning. Nu maar afwachten wat de volgende tegenstander zal zijn.

Wittenhorst 3 speelde eveneens een bekerwedstrijd. Thuis tegen Helden 3 werd het een nipte 2-1  zege. Winst is winst. Op naar de volgende ronde.

Wittenhorst VR1 speelde de inhaalwedstrijd uit tegen Baarlo. De aanval van deze vrouwen kon helaas niet worden afgewend. Het werd een  spannende wedstrijd waarin Baarlo net iets sterker was, 2-1. Dames we gaan er nog een schepje bovenop doen. Het verschil met de koploper is nu 2 punten en de voorsprong op Baarlo is slechts 1 punt.