Vrouwen 1 stuurt Someren met 9-2 naar huis.

6 maart 2016

Vandaag stond de wedstrijd tegen Someren Vr2 op het programma. Gezien de stand, Someren staat onderaan,  mocht een gemakkelijke wedstrijd voor koploper Vrouwen 1 verwacht worden. Van de uitwedstrijd weten we nog dat het zeker geen slecht team is, voldoende motivatie  om vol aan de bak te gaan. Wittenhorst kwam erg goed uit de start blokken en opende met een snelle goal. Met sterk collectief voetbal werd Someren de wil opgelegd hetgeen resulteerde in een ruststand van 6-1.  De tweede helft werd eigenlijk een verplicht nummer maar uiteindelijk werd de eindstand 9-2.

Volgende week ontvangen de dames de nummer 3 uit de competitie, Baarlo, waar eerder in een uitstekende wedstrijd onterecht werd verloren. Met winst kan de koppositie verder veilig gesteld worden.