Wittenhorst 1 overklast Olympia '18

14 januari 2020

Ook de tweede oefenpartij werd voor Wittenhorst een succes. Koploper van 2H Olympia '18 uit Boxmeer was op Sportpark Ter Horst de volgende tegenstander.

Het is al weer jaren geleden dat de Brabanders tegen Wittenhorst (zeker in competitieverband) uitkwamen. Nu de blauwwitten de laatste jaren aan de betere hand zijn en zelfs als koploper de winterpauze in gingen, was het een leuk weerzien.

Vanaf het begin konden de Brabanders enigszins partij bieden. Soms konden ze gevaarlijk opkomen. Maar allengs de wedstrijd vorderde was het Wittenhorst dat duidelijk de toon zette. Met doelpunten van Joep Beurskens en 2x Tom Spreeuwenberg werd de 3-0 ruststand bereikt.

Na de pauze was het wederom Tom Spreeuwenberg die de vierde en vijfde treffer prachtig binnenschoot: 5-0. Hij werd vervolgens vervangen door Willem Heijnen. De einduitslag van 6-0 werd door Willem afgerond.

Verder is het vermeldenswaardig dat Kevin van Asten na een lange blessureperiode zijn rentree kon maken. Zo werd de lijst van blessures wat korter, want ook Luc van Kuijck maakte weer minuten.

Wittenhorst 1:

Jaap Omvlee, (62. Ravi Arts), Joris Peelen, Dion van Horne, Bart Zanders, Jeffrey Rijkers, Luc van Kuijck (75. Kevin van Asten), Daan Hendriks, Joep Beurskens, Marco Daniels, Tom Spreeuwenberg, (56. Willem Heijnen), Daan Verlijsdonk.

De eerstvolgende oefenwedstrijd is dinsdag 21 januari uit tegen Volharding. Aanvang 20.00 uur.