Wittenhorst 1 verliest nipt van Juliana '31

27 augustus 2020

De laatste oefenwedstrijd voordat zondag de bekerstrijd losbarst werd gespeeld tegen hoofdklasser Juliana’31 uit Malden. Trainer Ton Kosterman kreeg hierdoor de mogelijkheid om de opstelling voor zondag samen te stellen. Het zal niet makkelijk worden, want er is wat te kiezen.

Wittenhorst begon tegen deze sterke hoofdklasser veelbelovend. Beide teams trokken ten aanval. Wittenhorst was veelal gelijkwaardig, het was jammer dat niet een van twee mogelijkheden niet kon verzilveren. De thuisclub kreeg eveneens kansen, ook die werden niet benut.

Zo kwam er een einde aan de eerste helft: 0-0.

De oranjemannen probeerden in de tweede helft met goed spel een opening te forceren. Echter in de 65ste min. scoorde Juliana de 1-0.

In het verdere verloop konden beide ploegen het net niet meer vinden. Al met al een goede wedstrijd, waarin Wittenhorst hiermee vooruit kan en de bekerwedstrijden met vertrouwen tegemoet kan zien.