Wittenhorst blij met punt

13 maart 2016

Wittenhorst stond voor de taak om het hooggeklasseerde Bekkerveld uit Heerlen partij te geven. In deze fase van de competitie is het zaak om elk puntje wat er behaald kan worden te koesteren. De wedstrijd ging goed tegen elkaar op met aan beide zijden weinig of geen kansen. Wittenhorst leek te gaan scoren toen van dichtbij een onoverzichtelijke situatie Bart Spreeuwenberg de paal toucheerde.

Na de pauze eigenlijk eenzelfde spelbeeld. De thuisclub gaf wederom goed tegenpartij en was zelfs met momenten de bovenliggende partij. Wittenhorst miste deze  zondag een 4-tal spelers en daarom was dit verdiende punt een flinke opsteker. Slechts eenmaal moest de thuisclub bibberen. Bij een scrimmage had Bekkerveld bijna succes.

Een weinig hoogstaande wedstrijd dat wel met een goed acterende achterhoede.

Overige uitslagen selectieteams:

Wittenhorst 2 doet wederom van zich spreken. Nadat vorige week koploper Erp 2 op eigen terrein werd teruggewezen moest nu de nummer 2 het loodje leggen. Met maar liefst 5-1 werden de Ossenaren van OSS'20 op harde feiten gedrukt. Doelpuntenmakers: e.d., 2x Caspar de Swart, Kevin de Mulder en Joey Janssen.

Zo langzamerhand wordt het ook voor ons team spannend in de top.

Wittenhorst 3 verloor het treffen tegen de reserves van Spcl. Irene.

Bij de dames stond de kraker tegen Baarlo op het programma. De aanval eerd afgeslagen. Het 1-1 gelijke spel verstevigt nu de eerste plaats.

Wittenhorst A1

Wittenhorst A1 moest op bezoek bij koploper Margriet A1 uit Oss. Margriet, een goed voetballende ploeg die je met veel strijd in de problemen zou kunnen brengen. Eerste helft een gelijk opgaande wedstrijd met weinig tot geen kansen aan beide zijde. Positioneel stonden we goed en de taken werden ook uitstekend uitgevoerd. Rust 0-0.
Na rust hetzelfde beeld waarbij Wittenhorst toch iets meer van zich af ging bijten en enkele speldenprikjes uitdeelden. Bij Margriet nam de irritatie toe doordat ze niet op voorsprong konden komen. In de 60e minuut moesten we het hoofd dan toch buigen en kwamen we op een 1-0 achterstand. We moesten meer risico gaan nemen om nog iets te kunnen forceren maar helaas moesten we na negentig minuten toch met een 1-0 nederlaag van het veld.
Al met al goed gespeeld.