Wittenhorst en Graaf ter Horst organiseren oliebollenactie

30 november 2020

Wittenhorst en Graaf ter Horst hebben de handen ineen geslagen en besloten om samen een oliebollenactie te organiseren! Een actie die goed is voor Wittenhorst en waarmee we één van onze trouwe sponsoren kunnen helpen in deze moeilijke tijd! Een win-win situatie!

Bestel nu!
Je kunt je oliebollen nu al online bestellen via: https://www.graafterhorst.nl/bestelformulier-oliebollen/

Vrijwilligers nodig
Om de actie te doen slagen zijn we op korte termijn op zoek naar leden die samen met ons oliebollen willen verkopen in Horst! De actie houdt in dat we op 12 december huis-aan-huis flyers voor het bestellen van de oliebollen bezorgen. Bij Graaf ter Horst worden de oliebollen gebakken en worden de bestellingen klaargemaakt. Op 23 december en 30 december bezorgen we de oliebollen aan huis bij de mensen die besteld hebben.

Help mee!
We zoeken vrijwilligers voor de volgende taken:

• Verspreiden van de flyers (huis-aan-huis in Horst) op 12 december in de ochtend.
  • Klaarmaken van de bestellingen bij Graaf ter Horst, op 22/23 december en 29/30 december.
  • Bezorgen van de bestellingen op 23 en 30 december in de ochtend.

De spelers en staf van WH1 en diverse andere leden en vrijwilligers hebben hun deelname al toegezegd. Hoe mooi zou het zijn als alle teams een steentje bijdragen?
Een succesvolle actie levert een aanzienlijke (en broodnodige) bijdrage op voor onze verenigingskas. We hopen daarom op ieders bijdrage!

Aanmelden voor de actie kan door onderstaand formulier in te vullen.

Corona
Uiteraard houden we bij deze actie rekening met de geldende coronarichtlijnen. Zo worden de groepjes niet groter dan 4 personen en zijn mondkapjes verplicht. Voordat de actie start informeren we alle vrijwilligers over de exacte regels en richtlijnen.

We rekenen op jullie medewerking en betrokkenheid. We gaan er samen een geslaagde actie van maken!

Bedankt

Aanmeldformulier oliebollenactie

Aanmelden is niet meer mogelijk.