Wittenhorst liet zich afbluffen in 2e helft

3 april 2016

De belangrijke wedstrijd tegen SC Susteren kende twee verschillende helften. In het eerste bedrijf was Wittenhorst de bovenliggende partij. Vlak voor de pauze werd dit pas bezegeld door een doelpunt van Bram Rubie. Wie had gedacht dat dit in de tweede helft een grandioos verschil zou worden was voor een profeet uitgemaakt.

Susteren had in de kleedkamer schijnbaar een oorwassing gehad, het kwam met een enorm veel agressie in het veld waartegen Wittenhorst geen enkel verweer had. Nadat enkele riante mogelijkheden om zeep werden geholpen kreeg het snel toch de verdiende gelijkmaker. Wittenhorst kon maar moeilijk in het spel komen. Via de gevaarlijke en snelle Kevin Hoffmans kwam Susteren op voorsprong. Een stand die met deze inzet moeilijk te vereffenen zou worden.

Een zure en onnodige nederlaag door Susteren meer dan verdiend gewonnen.

Verdere uitslagen selectieteams

De topper in de Res. 1e klasse tussen lijstaanvoerder TOP en runner-up Wittenhorst is geëindigd in een 0-0 gelijkspel. TOP sloeg dus de aanval af. Maar de lachende derde is nu Erp 2 geworden. Met een wedstrijd minder te gaan kunnen de Erpenaren langs TOP komen. Het blijft spannend in deze klasse.

Wittenhorst 3 kwam verdienstelijk met een 0-0 overeen met Panningen. De kloof met de middenmoot blijft hiermee intact.

Koploper VR1 liet zich thuis enigszins verrassen door IVSVR1. In een doelpuntrijke wedstrijd bleef het tenslotte 3-3. Dames, we zijn er nog niet.

Wittenhorst A1 moest dit weekend op bezoek bij Schijndel A1. Het was een gelijkopgaande wedstrijd met kansen over en weer. Na een 2-0 achterstand kwamen we net voor rust nog terug op 2-1. Tweede helft hetzelfde spelbeeld maar Schijndel leek effectiever in de afwerking en kwam al snel op 3-1. In minuut 82 en 85 kwamen we alsnog terug tot 3-3 en dachten een punt mee te gaan nemen. Echter in de 94e minuut alsnog de 4-3 voor Schijndel en dus stonden we met lege handen.
Man van de wedstrijd Jimmie Janssen met 3 doelpunten.