Wittenhorstteams op kampioenskoers

19 april 2016

Wittenhorst 2:

Na het verlies van Top 2 heeft Wittenhorst 2 de kansen op de titel op een presenteerbladje aangeboden gekregen. Met winst in de laatste 2 wedstrijden kan het team het kampioenschap naar Horst halen. De wedstrijden tegen Mierlo Hout en Schijndel/de Wit 2 zullen bepalend zijn.

Wittenhorst 6:

Verrassingen zijn nodig om de achterstand van 4 punten in te lopen. De wedstrijden tegen volgers Venray 6, Merselo 2 en EWC’46 2 zullen bepalend zijn indiende concurrentie nog punten verspeelt

Wittenhorst 7

Wittenhorst 7 is op de goede weg. Met nog 3 wedstrijden te gaan is nog alles mogelijk, zelfs een beslissingswedstrijd is niet uitgesloten, uiteraard afhankelijk van wat concurrent  GFC'33 2 presteert.

Wittenhorst 9

Wittenhorst 9 heeft nog 3 wedstrijden te gaan om de 2 punten in te lopen op Sparta ‘18 7 vooropgesteld dat ook RKDSO nog kansen heeft.

Wittenhorst Vrouwen 1

De Wittenhorst Vrouwen hebben het kampioenschap binnen handbereik maar moeten de resterende  wedstrijden alles geven, winnen en werken aan het doelpuntensaldo,  en hopen dat concurrent Brevendia punten nog verspeelt.

Wittenhorst A2

Heeft met 2 wedstrijden te gaan tegen Venlosche Boys A2 en ST SSS’18/Holthees A2 alles in eigen hand. Bij winst a.s. zaterdag en puntverlies van directe concurrent ST Sporting/SVEB A1 is het kampioenschap binnen.

Wittenhorst B1:

Met 3 punten achterstand op Sparta’25 B1 heeft Wittenhorst B1 nog kansen. Indien er met de twee resteren wedstrijden  door Sparta ’25 geen punten meer worden verspeeld resteert nog altijd de spannende  nacompetitie.

Wittenhorst C1

Top spanning bij de C1, dat momenteel  met 3 punten voorsprong op Volharding de koppositie heeft. Met twee wedstrijden te gaan heeft de C1 alles in eigen hand.

C onder 14

Met nog twee wedstrijden te gaan mag het team geen punten meer verspelen en hopen dat SV Venray onder 14 nog punten laat liggen, o.a. in de lastige uitwedstrijd tegen UDi’19 / beter Bed  zijn er nog kansen , wel met een praktisch gelijk doelpunten saldo.

Wittenhorst D1

De uitwedstrijd van D1 op 30 april tegen Irene D1 zal allesbepalend zijn. In theorie kan alleen Sparta’18 nog gelijk komen.

Daarnaast speelt Wittenhorst D1 morgenavond om 19.00 uur de halve finale van de beker in Grubbenvorst tegen GFC’33 D1,  waardoor het team ook op dit front nog alle kansen heeft er een top jaar van te maken