30 september: Wittenhorst sponsorbijeenkomst

18 september 2019

Op 30 september is de jaarlijkse sponsoravond van Wittenhorst. Alle businessclubleden, bordsponsoren en andere partners van onze vereniging zijn uitgenodigd voor deze bijeenkomst.

De bijeenkomst is dit jaar op en rond het sportpark van Wittenhorst. Onze hoofdtrainer Ton Kosterman en hoofd opleidingen Theo Coenen geven tijdens een rondgang uitleg over de doorstroming van de jeugd naar de selectie. Jeroen Hesen geeft een toelichting op onze opleidingen in algemene zin en de parkcommissie geeft, samen met het Parkhotel en Mertens, uitleg over het onderhoud van het sportpark en de vele trainingskampen van de profclubs.

Na deze rondgang over het sportpark deelt het bestuur haar visie op de toekomst van Wittenhorst. Na de pauze gaan we in gesprek met (oud) Wittenhorst-leden Guus Pennings en Dirk Marcellis. Beide heren hebben enorme ervaring opgebouwd op en naast het (professionele) voetbalveld en delen hun kennis graag met onze sponsors en partners.

We kijken uit naar een zeer interessante avond met uiteraard ook voldoende netwerkmogelijkheden.