Voorbeschouwing Chevremont - Wittenhorst 1

18 september 2019

Voor de echte voetballiefhebbers begint het a.s. zondag pas echt. Het nieuwe seizoen gaat starten. Meteen voor Wittenhorst een topwedstrijd. Net als vorig seizoen wordt onze tegenstander Chevremont tot een van de kampioenskandidaten gerekend. De ploeg van Jan van Dijk kent altijd een goede start om daarna wat terug te vallen.

Wat ook opvalt is dat de ploeg van Ton Kosterman in uitwedstrijden tegen Chevremont goed voor de dag komt. Vorig seizoen won Wittenhorst aldaar zeer fraai met 3-1 door doelpunten van Joost van Rensch, Thom Derks en Marco Daniels.

Voor Marco krijgt deze competitie een bijzonder tintje. Voetbal Nederland heeft uitgezocht dat Marco tot op heden in competitieverband 48 keer heeft gescoord. Met nog twee treffers ontvangt hij zijn tweede ster. We gaan het volgen.

Wittenhorst is weliswaar door penalty's uit de bekercompetitie gestoten, maar als je alle uitslagen bekijkt (ook vriendschappelijk) dan valt alles mee. De jonge ploeg gaat steeds beter voetballen en als de kansen die er altijd wel komen benut gaan worden komen de punten vanzelf. Mogelijk dat zondag meteen voor een stunt gezorgd kan worden. Veel succes en supporters, we zijn er weer bij!

Let op: de bus vertrekt komende zondag vanaf het sportpark en wel om 11.45 uur.

Adres: Sportpark Kaffebergsweg 4, Kerkrade.