Wanted: Commissielid Communicatie & PR

17 september 2019

Vind jij social media leuk? Schrijf je graag teksten? Krijg je energie van het organiseren van een fotoshoot, quizavond of een andere activiteit? Dan ben jij de vrijwilliger die wij zoeken! Voor de communicatiecommissie van Wittenhorst zoeken we iemand die graag bij wil graag aan de communicatie bij onze vereniging.

Iedere 6 weken komen we bij elkaar en spreken we af welke communicatie-acties we gaan houden. Vervolgens gaat iedereen zelf aan de slag. Het houden van een interview, het regelen van een fotograaf, het maken van een poster of flyer, updates plaatsen op facebook en instagram, het schrijven van een verslag over een evenement of een leuke promotie afstemmen met een sponsor. De werkzaamheden zijn divers en iedereen pakt de acties op die hij of zij leuk vindt.

Heb je affiniteit met communicatie, marketing, journalistiek, commerciƫle economie, multimedia of vergelijkbare richtingen en wil je als vrijwilliger een bijdrage leveren aan Wittenhorst neem dan contact met ons op!

Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met Bob Obers (bestuurslid Communicatie en PR) via bobobers@rksv-wittenhorst.nl of 06-50850811. Wil je een keer vrijblijvend bij een overleg aansluiten? Neem dan ook contact op met Bob.