Ballenactie Jumbo Sevenum Phicoop

17 juni 2021

RKsv Wittenhorst doet mee aan de Ballenactie van Jumbo Sevenum Phicoop. De aanschaf van nieuwe ballen is altijd weer een hele uitgave. Helemaal nu onze vereniging de afgelopen tijd flink wat inkomsten is misgelopen door alle coronamaatregelen.

Samen in actie

Met deze actie kan iedereen die onze vereniging een warm hart toedraagt een bal doneren aan de club. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat onze club in ieder geval niet hoeft te bezuinigen op het belangrijkste onderdeel van het spelletje: de ballen!

De actieperiode duurt 4 weken. De actie start op woensdag 16 juni en duurt tot en met dinsdag 13 juli.

Help jij onze club? Doneer dan nu een bal (of meerdere ballen). Dit kan via: RKSV Wittenhorst - Ballenactie.

Alvast heel erg bedankt voor jullie bijdrage!