Doe mee met de Wittenhorst-poule!

14 september 2020

Dit seizoen starten we met een nieuw initiatief: de Wittenhorst-poule! Het idee is simpel: elke week mag je de uitslag van twee wedstrijden voorspellen. Een wedstrijd van een jeugdteam en een wedstrijd van een seniorenelftal. Door het goed voorspellen van de uitslagen, scoor je punten. Aan de hand van deze punten ontstaat er een ranglijst die we regelmatig zullen delen. Aan het einde van het seizoen roepen we de winnaar van de Wittenhorst-poule uit!

Spelregels

• Voor de juiste winnaar of het goed voorspellen van een gelijkspel, ontvang je 1 punt.
  • Voor het juist voorspellen van een uitslag, ontvang je 3 punten.
  • Je kunt je voorspelling insturen tot het moment van het eerste fluitsignaal bij de jeugdwedstrijd die moet worden voorspeld. Voorspellingen die later binnenkomen worden niet meegenomen in de uitslag.
  • Aan het begin van het seizoen stellen we een bonusvraag. Bij gelijke stand aan het einde van het seizoen, is de bonusvraag doorslaggevend.
  • De punten worden simpelweg opgeteld. Doe je een week niet mee, dan ontvang je ook geen punten.

De eerste ronde - 19 en 20 september

We trappen de Wittenhorst-poule af met het voorspellen van de uitslag van Wittenhorst JO15-2 en Wittenhorst 10. JO15-2 neemt het in een uitwedstrijd op tegen JO15-2 van ZSV en het tiende elftal gaat op bezoek in Melderslo, waar het vierde elftal de tegenstander is. Deze eerste ronde stellen we ook de bonusvraag: hoeveel doelpunten scoren alle Wittenhorst-teams gezamenlijk in het seizoen 20/21? Bij gelijke stand aan het einde van het seizoen, wint diegene die de bonusvraag het beste heeft beantwoord. Veel succes!

Voorspellingen