FIFA competitie Wittenhorst

21 april 2020

Wil jij de eerste FIFA koning van Wittenhorst worden? Dat kan! We willen namelijk een FIFA-competitie voor leden van Wittenhorst organiseren. Door middel van deze oproep, willen we bekijken hoeveel leden hier aan mee willen doen. Er worden wekelijks wedstrijden gespeeld en tussenstanden gedeeld. Op basis van het aantal aanmeldingen gaan we een opzet maken voor hoe de competitie eruit komt te zien. Praktische informatie over het toernooi volgt dus nog!

Om mee te doen moet je lid zijn van Wittenhorst en heb je een Playstation 4 en FIFA 20 nodig. Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar fifa20@rksv-wittenhorst.nl. Vermeld bij het aanmelden bij welk team je speelt of welke rol je hebt binnen Wittenhorst. Jij doet toch ook mee?