G Team: “We Are The Champions”

22 november 2015

Het Wittenhorst G Team stelde vandaag in Boxmeer het kampioenschap veilig met een 3-3- gelijkspel tegen Olympia’18.

Het wedstrijdverslag van succes-coach Luus Janssen:

Met een flink aantal supporters vertrokken we richting Boxmeer voor de kampioenswedstrijd. Na een korte warming-up waren we er klaar voor. Maar de scheidsrechter kwam niet opdagen en toen moest de leider van Boxmeer fluiten. De tegenstander werd aangevuld met 4 spelers uit het eerste team,en dat was wel te merken aan de tegenstand.Ze maakten het ons wel erg moeilijk. De spanning was zowel binnen als buiten de lijnen te voelen. Met de rust stonden we dan ook met 2-0 achter. In de rust werden de kopjes bij elkaar gestoken en de puntjes op de I gezet.Dit was wel te zien na de rust. Na diverse kansen was het Bjorn die de 2-1 aantekende en  viel de spanning van de schouders. Er werd goed gecombineerd en Joey maakte de 2-2 Hij sprong hierna bij Marlie in de armen. Even later maakte Boxmeer de 3-2 Maar dit lieten we niet op ons zitten.Na weer een perfecte aanval was het wederom Joey die met een perfecte boogbal de keeper van Olympia verraste en de 3-3 scoorde.Na het laatste fluitsignaal kwam de ontlading los. Iedereen vloog elkaar in de armen. Wat een teamprestatie van alle 12 jongens en meiden.

20151121_Gteam_kampioen-2.JPG

Onder luid getoeter kwam het team aan op Sportpark ter Horst en in polonaise ging het, onder leiding van Stephan, richting de kantine. Hier werd nog lekker gefeest. Dames van de kantine bedankt voor de muziek,hapjes en drankjes. Stephan en Tessa heel veel beterschap gewenst. En ook Wittenhorst fotograaf Freek bedankt voor de komst naar Boxmeer voor het maken van de foto’s.

Wittenhorst wenst de teamstaf en de teamleden van harte proficiat met het verdiende kampioenschap!

20151121_Gteam_kampioen-50.JPG

20151121_Gteam_kampioen-62.JPG