Zondag 22 november bekerwedstrijd MULO-Wittenhorst gaat naar 12.00 uur

20 november 2015

De competitie ligt zondag a.s. stil. De KNVB heeft voor deze dag de 3e bekerronde op het programma staan.

Nadat Wittenhorst op landelijk niveau als 2e in de groep eindigde zijn ze ingedeeld in de 3e ronde van de districtsbeker. De loting bepaalde dat de tegenstander het Helmondse MULO is. Deze ploeg komt uit in de 5e klasse H en staat zeer riant aan kop met een doelsaldo van 48-2. Uitslagen van 9-0 is geen uitzondering voor deze ploeg.

Geen tegenstander dus om maar even van te winnen. Onderschatting mag niet! De Helmondenaren hebben niks te verliezen en gaan dus met veel enthousiasme en plezier aan deze wedstrijd beginnen. Uiteraard staan in de topscoorderslijst van deze klasse een aantal spelers hoog gerangschikt. Ze kunnen dus makkelijk scoren.

Supporters het sportpark van MULO is gelegen aan De Braak 1 in Helmond.

Om er zeker van te zijn dat deze wedstrijd doorgang kan vinden is er besloten dat het aanvangsuur is veranderd naar 12.00 uur. Bij goed weer gewoon op het hoofdveld en bij slecht weer biedt het kunstgrasveldĀ uitkomst.

De winnaar van dit treffen zal het moeten opnemen in een uitwedstrijd tegen de winnaar TOP-UDI'19 (Hoofdklassers).