Info seizoen 2021-2022 jeugd

20 augustus 2021

Na een turbulent seizoen 2020-2021 hopen we dat het seizoen 2021-2022 een "normaler" seizoen kan worden. Hierbij enige informatie voor de opstart van het nieuwe seizoen:

• De teamindelingen voor de jeugdteams zijn eerder gecommuniceerd. In de bijlage treffen jullie het kader bij elk team aan, evenals de verantwoordelijke coördinatoren per afdeling. Eventuele vragen kunnen via de betreffende coördinatoren gesteld worden.
  • Alle trainers en leiders van de teams kunnen vanaf heden in het systeem Dotcomclub hun eigen team inzien en daar de benodigde informatie voor het opstarten van de communicatie met spelers/speelsters vinden. Mochten er trainers of leiders zijn die nog geen toegang tot Dotcom hebben dan kan dit worden opgevraagd bij Marc Martens via marcmartens@rksv-wittenhorst.nl.
  • Zoals jullie in het overzicht zien is nog niet elk team voorzien van (voldoende) kader. Mocht je interesse hebben om een van de openstaande kaderfuncties in te vullen dan kun je contact opnemen met Jeroen Hesen via jeroenhesen@rksv-wittenhorst.nl. Met name voor de JO15-2 zoeken we nog mensen.

Save the date: vrijdag 27 augustus
Op vrijdag 27 augustus zal in de kantine op het sportpark een algemene informatiebijeenkomst worden gehouden voor alle jeugdkaderleden (vanaf 18:00 uur), dus save the date! Die avond kunnen waarschijnlijk ook sleutels en tenues opgehaald worden. Meer informatie volgt nog.

Start bekertoernooi: zaterdag 4 of 11 september
Op zaterdag 4 september staan de eerste bekerwedstrijden (JO19-1/JO17-1/JO15-1/JO13-1, categorie A) of oefenwedstrijden (recreatieve teams boven- en middenbouw) gepland, zie bijlage. Vragen over (oefen/beker)wedstrijden kunnen gesteld worden via wedstrijdsecretariaatjeugd@rksv-wittenhorst.nl.

Op zaterdag 11 september start de (beker)competitie voor de overige teams (categorie B), meer info hierover (bekendmaking klasse-indeling etc.) is de vinden via die voetbal.nl app of op voetbal.nl

In de bijlage vind je enkele informatie met betrekking tot de teams die bij categorie A of B horen, het maximaal aantal wisselspelers, dispensatiespelers, enzovoorts.

Let op: het trainingsschema is in een apart bericht te vinden op de site.