Jaarvergadering RKsv Wittenhorst

29 september 2015

Nadat voorzitter Ton Hagens de vergadering opende werd traditiegetrouw gestart met een minuut stilte voor de Wittenhorstleden die ons tijdens het afgelopen seizoen helaas zijn ontvallen. Vervolgens werden de notulen van de jaarvergadering 2014 vastgesteld.

Vervolgens werd het openingsverslag van het hoofdbestuur voorgelezen. Dit complete verslag kan hier worden gedownload. Kort samengevat komt het er op neer dat Wittenhorst volop aan de weg timmert op allerlei vlakken en dat we samen met alle vrijwilligers de ambitie van de vereniging op vooral sportief maar ook maatschappelijk vlak realiseren. Natuurlijk spelen projecten als “Bewegen naar werk” en de ontwikkeling van de sportzone Kasteelse Bossen een rol van betekenis in de continuïteit van de vereniging. Het bedrijfsleven verbindt zich graag aan een vereniging als Wittenhorst en de groei van het aantal sponsoren en de Business Club is een uitstekende ontwikkeling.

Financiële gang van zaken:

Penningmeester Ger Hesen gaf een uitgebreide toelichting over de financiële exploitatie van het afgelopen seizoen, besprak de vermogenspositie en nam de begroting 2015-2016 door met de aanwezige leden. Het verslag van de Kas Controle Commissie werd voorgelezen en voorzitter Ton Hagens bevestigde nog eens dat Wittenhorst een financieel gezonde vereniging is.

Bestuursverkiezing:

Ger Hesen, inmiddels al weer 15 jaar penningmeester, trad af en was niet herverkiesbaar. Ger blijft zeker betrokken bij de vereniging, maar wil een stapje terug doen na een intensieve periode waarin binnen Wittenhorst enorme stappen werden gemaakt. Ook Gerard Lok trad af en was niet verkiesbaar. Gerard is inmiddels werkzaam als Sportconsulent Verenigingsondersteuning en is daarnaast Projectleider van de Sportzone Kasteelse Bossen. In deze hoedanigheid is het belangrijk dat Gerard onafhankelijk kan functioneren en de belangen van alle verenigingen goed kan behartigen. Uiteraard blijft ook Gerard betrokken bij de vereniging. Ton Hagens bedankte beide vertrekkende bestuursleden voor hun inzet.

Aftredend en herverkiesbaar waren Ton Hagens, Rob Vissers en Jac Hesen. Allen werden herkozen.

Gekozen werden Edwin van Rensch en Marcel Kuijpers, respectievelijk voor de portefeuilles Organisatie en Technische Zaken.

Na de pauze was het tijd voor het huldigen van de jubilarissen. "Spreekstalmeester" Hay Emonts zette de volgende jubilarissen in het zonnetje:

25 jaar lid van RKsv Wittenhorst:

Henk Moorren, Bart Joosten, Alex Arts en Stefan Derks

25_jaar_lid.JPG

40 jaar lid van RKsv Wittenhorst:

Twan van der Sterren, Jeu van der Sterren, Jac Clabbers, Henk Hoeijmakers en Lambert Drissen ( helaas verhinderd)

40__jaar_lid.JPG

Zoon Twan had een ware limousine geregeld om vader Jeu van der Sterren naar de jaarvergadeirng te vervoeren.

Jeu_van_der_Sterren.JPG

50 jaar lid van RKsv Wittenhorst:

Het moment waarop Ton Hagens de microfoon even over nam  van Hay om dat in dit geval Hay zelf werd gehuldigd naar aanleiding van zijn  50 jarig lidmaatschap.

50__jaar_lid.JPG

60 jaar lid van RKsv Wittenhorst:

Jan Coenders ( helaas verhinderd)

70 jaar lid van RKsv Wittenhorst:

Mart van Issum

70_jaar_lid.JPG

Het bestuur wenst alle jubilarissen van harte proficiat.