Algemene Ledenvergadering maandag 28 september

28 september 2015

Aan de leden van RKsv Wittenhorst

Geacht lid,

Hierbij nodig ik u uit tot het bijwonen van de algemene ledenvergadering van RKsv Wittenhorst welke  gehouden zal wor­den op maandag 28 september aanstaande in de kantine van RKsv Wittenhorst.

De aanvang van de ledenvergadering is 20.00 uur.

De agenda staat hieronder vermeld.

Tot ziens,

Jac Hesen, secretaris hoofdbestuur.

A G E N D A

1.   Opening.

2.   Vaststellen notulen algemene ledenvergadering 29-09-2014 1).

3.   Mededelingen en ingekomen stukken 1).

4.   Financieel verslag seizoen 2014-2015.

5.   Begroting seizoen 2015-2016.

6.   Verslag kascontrolecommissie 2014-2015.

7.   Verkiezing kascontrolecommissie 2015-2016.

8.   Bestuursverkiezing 2).

9.   Pauze.

10. Rondvraag.

11. Huldiging jubilarissen.

12. Sluiting.

1)        De notulen van de ledenvergadering en de jaarverslagen van de afdelingen en commissies liggen een half uur voor aanvang van de vergadering ter inzage in de bestuurskamer.

2)        Volgens het rooster van aftreden zijn Ton Hagens, Rob Vissers en Jac Hesen aftredend en herkiesbaar. Aftredend en niet herkiesbaar zijn Ger Hesen en Gerard Lok. Verkiesbaar zijn Edwin van Rensch en Marcel Kuijpers (ze zullen respectievelijk de taken organisatorische zaken en voetbaltechnische zaken op zich gaan nemen).