Kaderavond, vrijdag 27 mei 2016

11 mei 2016

De jaarlijkse kaderavond voor vrijwilligers vindt dit jaar plaats op vrijdag 27 mei. Wederom is de locatie Parkhotel Horst, in de Wittenhorstzaal.

Het hoofdbestuur wil dan van de gelegenheid gebruik maken om ter afsluiting van het voetbalseizoen in het bijzonder alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet gedurende het afgelopen seizoen!

Voor de vrijwilligers van Wittenhorst is dit een avond die je niet mag missen. Voor de inwendige mens wordt gezorgd. Het hoofdbestuur wil dan ook alle vrijwilligers uitnodigen om zich tijdig op te geven (met of zonder partner) voor deze mooie avond, opgave schriftelijk vooraf doch uiterlijk tot 16 mei bij kaderavond2016@rksv-wittenhorst.nl , graag ook je functie bij Wittenhorst vermelden.

De avond start om 20.00 uur en het warm & koud buffet zal rond de klok van 21.30 uur geserveerd worden.

Namens het hoofdbestuur

Ton Hagens