Kennismaken met: Jeroen Bouten

18 december 2018

Wie zitten er in het hoofdbestuur van RKsv Wittenhorst, wat doen zij voor de club en wat is hun achtergrond? De komende weken stellen wij twee nieuwe bestuursleden van RKsv Wittenhorst voor. Deze keer de nieuwe penningmeester: Jeroen Bouten.

Privé:
Jeroen: "Ik ben Jeroen Bouten en per 1 oktober gestart als kandidaat penningmeester. Ik ben 35 jaar en inmiddels 6 jaar getrouwd met mijn vrouw Linda en samen hebben wij drie kinderen. Ik ga graag een hapje eten met mijn vrouw of vrienden en in mijn vrije tijd zit ik graag op de racefiets en sinds kort uiteraard ook bezig met mijn werkzaamheden bij Wittenhorst."

Werk:
"Begin vorig jaar ben ik afgestudeerd als bedrijfskundige nadat ik eerder een hbo facility management heb gevolgd", aldus Jeroen. "De afgelopen 12 jaar ben ik in verschillende functies werkzaam geweest binnen de kinderopvang. Inmiddels ben ik werkzaam als (zelfstandig) beleidsadviseur binnen het onderwijs en kinderopvang."

Wittenhorst:
Jeroen: "Ik ben een echte voetballiefhebber en heb zelf altijd gevoetbald. Tussen 2005 en 2010 heb ik dit gedaan in de lagere elftallen van RKSV Wittenhorst. Helaas heb ik in 2010 vanwege blessures moeten besluiten om te stoppen. Binnen RKSV Wittenhorst ben ik inmiddels gestart als kandidaat penningmeester. Samen met de overige leden van de financiële commissie zal ik me bezig gaan houden met de financiën van de club. Met de focus op het vereenvoudigen van de processen waarbij het vooral de bedoeling is om er voor te zorgen dat processen minder afhankelijk zijn van een of enkele personen. Ik heb veel zin in deze uitdaging en kijk er naar uit om samen met jullie verder te bouwen aan deze mooie vereniging."

Tot binnenkort!