Met jouw team naar de wedstrijd VVV - AZ?

25 oktober 2019

28-10-2019: Let op! De aanmeldingen stroomden binnen waardoor het maximum van honderd kaarten al is bereikt. We gaan proberen dit aantal uit te breiden. Houd dit bericht dan ook in de gaten! Tot nader bericht kan er dus niet meer worden opgegeven.

Het duurt nog even, maar zondag 15 maart 2020 om 14.30 uur speelt VVV-Venlo een thuiswedstrijd in de Eredivisie tegen AZ. Als partnerclub van de Venlonaren krijgt RKsv Wittenhorst gratis honderd (en mogelijk meer) kaarten om ter beschikking te stellen voor haar leden. We zetten een aantal belangrijke punten op een rijtje:

• Het aanmelden gebeurt bij Jack Reijnders via: reijnders.jack@gmail.com
  • Het opgeven wordt gedaan per team door de trainer cq. leider van dit elftal. Dus niet door ouders! Graag hierbij de aantallen vermelden incl. leiding/ouders.
  • Graag bij opgave de functie van kaderleden vermelden.
  • Vervoer is op eigen initiatief.
  • Het verstrekken van de kaarten wordt gedaan op volgorde van inschrijving. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Bij een teveel aan aanmeldingen gaan kaderleden voor.
  • Voor deze wedstrijd geldt geen clubcardverplichting.