Nederlands elftal onder 17 naar Horst

7 maart 2016

Op 21 en 22 maart traint het Nederlands elftal onder 17 op Sportpark ter Horst. De selectie traint maandag 21 maart om 16.00 uur en dinsdag 22 maart 15 maart om 16.00 uur om daarna te vertrekken naar Düsseldorf voor wedstijden tegen Bulgarije, Slowakije en Duitsland. Het team verblijft uiteraard in Parkhotel Horst. De selectie, doorgaans bestaand uit spelers, spelend bij Nederlandse en Europese topclubs, is nog niet bekend gemaakt.

Het team neemt deel aan de eliteronde, kwalificatiewedstrijden om een ticket te bemachtigen voor het EK in Azerbeidzjan. KNVB Coach Kees van Wonderen: “het is een zware poule, maar ook een hele mooie uitdaging. Duitsland is natuurlijk een topland en een tegenstander om rekening mee te houden. Slowakije en Bulgarije zijn wat minder bekend maar geen teams waar je zo maar even van wint. Het ticket voor de EK is wel een realistische doelstelling.