Nieuw Business lid: Archin Horst

23 januari 2018

Vol trots kunnen we mededelen dat er weer een aantal nieuwe leden toegevoegd zijn aan de Businessclub. Via dit bericht stellen wij er graag weer één aan u voor!

Archin weet dat organisaties succesvoller zijn met inzicht in de juiste informatie op het juiste moment. Zij helpen organisaties dan ook succesvoller te worden door het inzetten van informatietechnologie. Dit doen ze met behulp van slimme innovatieve producten en diensten die betaalbaar zijn voor het MKB.

Uw bedrijf heeft doelstellingen en daaraan wil Archin graag bijdragen. Met de juiste ondersteuning in de vorm van bedrijfsapplicaties kunnen deze doelstellingen behaald worden. Met een applicatie op maat, die exact uw bedrijfsproces ondersteunt, kan er tijd en geld worden bespaard en wordt de kans op fouten verminderd. Archin is ervan overtuigd dat een goede automatisering onmisbaar is in ieder bedrijf.

Archin ontwikkelt gebruiksvriendelijke bedrijfsapplicaties op maat om uw bedrijfsprocessen te automatiseren. Of het nu gaat om een complete maatwerkapplicatie voor uw volledige bedrijfsproces, koppelingen tussen bestaande systemen of internetportals. Op basis van uw bedrijfsprocessen en uw wensen ontwerpen en ontwikkelen wij samen met u slimme applicaties. Zij denken graag met u mee om ook voor u een passende oplossing te vinden.

Welkom bij de Businessclub, Dhr. Mark Martens van Archin Horst

Archin | Industriestraat 11 | 5961 GP Horst | www.archin.nl |