Nieuw businessclub lid: Vaes & Linthorst groep

5 maart 2020

De Veas & Linthorst groep is vorig jaar toegetreden tot de Businessclub van Wittenhorst. We stellen het bedrijf graag aan jullie voor.

VAES & LINTHORST GROEP
Voor elk vraagstuk een passende oplossing

Xelect Recruitment
Xelect bemiddelt in vaste functies op MBO, HBO en WO niveau. Wij zorgen voor de perfecte match tussen werkgever en werknemer. Dankzij onze jarenlange ervaring op het gebied van recruitment kunnen wij jou optimaal van dienst zijn. Krijg je geen energie meer van je huidige baan, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij zorgen voor de perfecte match tussen jou en je nieuwe werkgever.

Vaes & Linthorst Management Matching
De perfecte match tot stand brengen is topsport! Wij staan voor u klaar. Zoekt u executive search/ headhunting professionals, die uw organisatie begeleiden bij de invulling van uw management, directie, RvT of RvC vacature?

X Kwadraat detachering
De beste mensen voor de beste opdrachten. X-Kwadraat brengt één bij één. Wij zijn een detacheringsbureau voor young professionals en ervaren experts in de sectoren techniek en bouw & infra. Onze professionals werken voor topbedrijven in Limburg, Noord-Brabant en Gelderland. We kennen onze opdrachtgevers en koesteren onze medewerkers. Hoe ver reikt jouw ambitie?