Opruimen verplaatsbare doelen

21 oktober 2015

Ter ondersteuning van goede trainingen zijn vaak ook verplaatsbare doelen nodig. Deze worden dan ook veelvuldig gebruikt bij Wittenhorst.

De laatste tijd zien we echter met grote regelmaat dat deze verplaatsbare doelen na de trainingen niet worden terug geplaatst, hetgeen betekent dat deze taak dan op de schouders komt te liggen van andere vrijwilligers, bijvoorbeeld omdat er veldonderhoud moet plaatsvinden of omdat na de E en F wedstrijden wordt omgeschakeld van een half naar een heel veld. Deze problematiek is eerder dit seizoen al eens toegelicht.

We verzoeken daarom alle spelers (Senioren) en begeleiders (Senioren en Jeugd) om er voor te zorgen en/of er op toe te zien, dat na de laatste training van de betreffende avonden en de laatste E en F wedstrijden op zaterdagen, de verplaatsbare doelen weer op hun plaats worden gezet.