Peeters: "Wittenhorst voor mij een logische keuze"

13 mei 2020

Een jaar in Australiƫ, waar hij rondreizen combineerde met werken, bracht hem vervolgens ook naar Bali, Lombok, de Filipijnen en Vietnam. Na deze mooie avonturen schrijft Frank Peeters een nieuw hoofdstuk: terugkeren bij Wittenhorst om weer in het oranje-zwart te voetballen. "Er is voldoende potentie om bovenin de 1e klasse mee te kunnen doen."

De inmiddels 31-jarige spelverdeler kon het voetbal niet helemaal loslaten: "Het idee om weer te gaan voetballen zodra ik terug zou keren naar Nederland was al vrij snel ontstaan in Australiƫ. Voetballen op een hoog niveau is mijn streven. Ik ken de club en nog een aantal jongens in het elftal. Wittenhorst was dus al gauw voor mij een logische keuze."

De in Venlo woonachtige Peeters volgde de ploeg van trainer Kosterman nog altijd op de voet: "Ik heb de club gevolgd via de berichten op Instagram en uitslagen op voetbal.nl. Het meeste ben ik op de hoogte gebleven door geregeld contact te houden met (oud)teamgenoten."

De middenvelder, die tussen 2016 en 2018 al twee jaar speelde op Sportpark Ter Horst, heeft zin in zijn comeback op de velden: "Ik denk dat ik voetballend vermogen kan toevoegen. Verder ben ik iemand die veel praat en heb ik passie en strijd te bieden. De indruk die ik heb gekregen is dat er een leuke groep staat met voldoende potentie om bovenin mee te kunnen doen in de 1e klasse."

RKsv Wittenhorst verwelkomt Frank van harte terug in het oranje-zwart!

Dinsdag interviewden we al de eveneens terugkerende Denny Bongers: https://www.rksv-wittenhorst.nl/nieuws/bongers-ik-hoefde-niet-lang-na-te-denken