Resultaten eerste selectieteams 4 maart 2017

4 maart 2017

Wittenhorst JO19-1 ligt uit het bekertoernooi. Na een 2-1 voorsprong bij rust, werd er alsnog met 3-4 verloren van Laar, koploper in 1e klasse. Door deze nederlaag kan de ploeg van Marcel Rooijmans zich gaan richten op de competitie. Hierin treffen zij a.s. zaterdag thuis om 14.30 u. OSS’20 JO19-1. Deze ploeg staat op een derde plek, met twaalf punten voorsprong op nummer 7 Wittenhorst. Er zal dus de nodige inzet en mentaliteit aan te pas moeten komen om het deze ploeg lastig te maken. Mannen, zet ‘m op!

Wittenhorst JO17-1 kan zich volledig op de kampioensrace gaan richten. De ploeg van trainer Jimmy Lucassen verloor, toch wel tegen de verhouding in, met 3-2 bij Venray. De eindstand was bij de rust al bereikt: na een 2-0 achterstand kwam Wittenhorst terug naar 2-2 (o.a. doelpunt van Jeroen Reijnders). Wittenhorst had de tweede helft een licht overwicht, waarbij de grensrechter van de tegenpartij een ogenschijnlijk terechte 3-3 wegens buitenspel tóch afvlagde. In het vervolg hield Venray stand, waardoor de achtste finale het eindstation is. Volgende week kan de ploeg in een uitwedstrijd bij Sportclub Jekerdal weer een stap zetten naar de titel. Succes mannen!

Wittenhorst JO15-1 heeft verzuimd haar derde plek te verstevigen. In een uitwedstrijd bij Brabantia werd met 4-0 verloren. Na de wedstrijd sprak trainer Kevin van den Berg van een terechte nederlaag; het lukte vandaag gewoon niet. De afwezigheid van enkele spelers mag daar zeker niet als excuus voor dienen. Ondanks deze nederlaag staat de ploeg nog altijd stevig op de derde plek. Volgende week staat er een heuse topper op het programma: een uitwedstrijd tegen nummer 4 Sportclub Jekerdal. Wanneer deze wedstrijd wordt gewonnen, is die derde plek binnen handbereik. Succes mannen!

Wittenhorst JO14-1 heeft zich gerevancheerd voor het puntenverlies van vorige week. Na een eclatante 11-0 thuiszege op HVCH, is concurrent Budel op afstand gehouden. Na 13 wedstrijden heeft de ploeg van Daan Hendriks maar liefst 84 doelpunten gemaakt. Met 14 tegendoelpunten maakt dit een doelsaldo van +70 (Budel staat op +46). Volgende week staat een thuiswedstrijd op het programma tegen nummer 7 Deurne. Mannen, houd Budel op afstand! De titel zou een mooie bekroning zijn op jullie seizoen. Ga zo door!

Wittenhorst JO13-1 verloor op bezoek bij SHH met 1-0. Na de wedstrijd sprak trainer Willem-Jan van Rens van een matige eerste helft en een betere tweede helft. Het brak in de tweede helft alleen wat aan geluk en finesse. Ondanks deze nederlaag staat de ploeg op een uitstekende derde plek in 3e divisie E. De achterstand op Unitas (2e) is slechts één punt. Volgende week staat een uitwedstrijd op de rol tegen Budel, dat 7e staat in deze competitie. Neem volgende week revanche mannen!