Resultaten selectieteams

17 april 2016

Zonder zelf te voetballen was Wittenhorst 2 dit weekend de lachende derde. Hiervoor was HVCH 2 verantwoordelijk. Middels een 5-2 zege op leider TOP 2 kan Wittenhorst 2 met winst in een inhaaldag alleen aan de leiding komen. Mannen, dit laten we ons niet meer afhandig maken.

Wittenhorst 3 kon een mooie 5-1 zege behalen op lantaarndrager ZSV 3. Een plaats in de middenmoot is  nu wel definitief.

Wittenhorst VR1 haalde het net tegen ZSV VR1. Een nuttige 2-1 overwinning zorgt ervoor dat Brevendia VR1 de inhaalwedstrijd moet winnen om bij te komen. Het gaat dus nu pas echt beginnen.

Onze A1 moest op bezoek bij NWC in Asten. De belangen waren groot en er telde maar 1 ding, resultaat! In een gelijkopgaande wedstrijd voerden de spelers de taken goed uit. Met enkele goede mogelijkheden hadden we de voorsprong moeten pakken, maar een treffer bleef uit.
We gaven zo goed als niks weg, maar 5 minuten voor het einde, een onschuldige handsbal werd bestraft met een penalty tegen. Het werd de 1-0 voor NWC.
We verdienden beter, maar wederom moesten we met lege handen huiswaarts.