Gratis theatervoorstelling: Er zijn nog plaatsen

14 april 2016

Wat zeg je als coach vlak voor een spannende wedstrijd tegen je sporters? Wat doe je als trainer als de training voor geen meter loopt? En hoe ga je als bestuurder om met blèrende ouders langs de kant? Bestel nu een gratis kaartje voor de humoristische theatervoorstelling ‘Wel winnen, hè!’ voor alle sportclubs in Horst aan de Maas!

Positief_Coachen.jpg

Op dinsdagavond 19 april vindt in 't Gasthoês in Horst de theatervoorstelling voor sportclubs ‘Wel winnen, hè!’ plaats. Deze voorstelling gaat over het effectief begeleiden van (jeugdige) sporters en het versterken van je club. Hoe kun je met elkaar een cultuur neerzetten waarin prestaties verbeteren, sportiviteit toeneemt, meer pubers lid blijven en het aantal vrijwilligers groeit? Een serieus onderwerp wordt met veel humor gebracht.

De theatervoorstelling is bedoeld voor alle vrijwilligers bij sportclubs (zoals trainers / coaches / begeleiders, bestuurs- en commissieleden, en scheidsrechters en juryleden) in Horst aan de Maas.

Het verhaal dat deze avond wordt gebracht, is gestoeld op praktijkervaringen van topcoaches en onderbouwd met jarenlang wetenschappelijk onderzoek.

De voorstelling wordt uitgevoerd door het theatergezelschap Positief Coachen. ‘Wel winnen, hè!’ is reeds 300 keer op de planken gebracht; daar kwamen in totaal al meer dan 100.000 mensen op af.

Vanwege het belang van het onderwerp heeft Sport aan de Maas besloten de voorstelling alsnog gratis aan te bieden. Bezoekers die al hebben besteld en betaald krijgen een mail met uitleg over de wijze waarop het bedrag wordt terug vergoed. Je kunt kaartjes reserveren via www.welwinnenhe.nl. Let op: vol is vol!

't Gasthoês ligt aan de Gasthuisstraat 25 in Horst. De inloop is vanaf 19.30 uur; de voorstelling duurt van 20.00 tot 21.30 uur (zonder pauze). Na afloop is er gelegenheid om met elkaar na te praten.

Neem voor meer informatie contact op met Gerard Lok van Sport aan de Maas, via e- mail g.lok@horstaandemaas.nl