Resultaten selectieteams

4 december 2016

Zondag 4 dec. ging er slechts één wedstrijd door.

Het Vrouwenteam maakte de reis naar Eindhoven en niet vergeefs. In een goed gespeelde wedstrijd werd er met lietfst 1-4 gewonnen. Hierdoor komen de Horster dames op gelijke hoogte met de Brabanders en nemen ze royaal afstand van de bedreige plaatsen. Keurig dus!

Wittenhorst Jo19-1

Vandaag zouden we aan ‘t zelfvertrouwen en doelsaldo kunnen werken. Maar helaas speelden O19-1 een dramatische wedstrijd. We gingen er wel voor zitten aan de zijlijn toen na 4 minuten de 1-0 op het scorebord kwam. Een diepe bal van Martijn v. Ooijen werd uitstekend gecontroleerd en afgemaakt door Luc van Kuijck. Meer kansen waren er zeker maar werden niet verzilverd. 3 Minuten voor rust viel aan de andere kant onnodig de gelijkmaker, 1-1. Met hangen en wurgen konden we toch de 3 punten in Horst houden. Na de 2-1 door weer Luc werd het ook weer 2-2. In de 85e minuut werd Joost gevloerd binnen de zestien en ging de bal op de stip. Ook dit buitenkansje werd door Luc benut. Luc’s derde treffer bracht ons de belangrijke 3 punten. Fijn gebaar van Luc was nog dat hij vanwege zijn 3 treffers de wedstrijdbal schonk aan de leider.