Ron van den Bekerom herkozen als voorzitter

26 september 2020

Tijdens de ALV van afgelopen vrijdagavond, werd Ron van den Bekerom herkozen als voorzitter van RKsv Wittenhorst.

"Na drie enerverende en leerzame jaren ben ik herkozen als voorzitter. Dank aan de leden voor het vertrouwen! Dank ook zeker aan mijn collega bestuursleden en de vrijwilligers waarmee we dagelijks in de weer zijn om van Wittenhorst een nog mooiere club te maken, waar wekelijks ruim 1000 voetballers en voetbalsters plezier aan beleven. Welkom Natascha Smits (officieel) en Bart Joosten (onofficieel) bij het team! Tot slot een bijzonder woordje van dank aan Riny van Pol en Pim Rohenkohl voor hun bestuurlijke inzet de afgelopen jaren", aldus Van den Bekerom.

Bart Joosten zal als kandidaat-bestuurslid Organisatorische Zaken verkiesbaar zijn tijdens de nieuwjaarsreceptie in januari. Rohenkohl, zijn voorganger, zal hem de komende maanden nog bijstaan om te zorgen voor een goede overdracht van het takenpakket.