Voorbeschouwing Susteren - Wittenhorst 1

23 september 2020

Wat een mooie vertoning afgelopen zondag met name in de tweede helft tegen het lastige Heeze. Na een moeilijk begin een formidabel herstel. Nogmaals een bewijs dat een wedstrijd pas beslist is na het laatste fluitsignaal.

Komende zondag nog een zwaarder karwei. De ploeg van o.a. Jan Lauers staat te popelen om ons te ontvangen. Dit treffen maakt weer iets duidelijker. Beide teams kwamen dus ongeschonden uit de eerste ontmoeting. In het verleden zijn de partijen in en tegen Susteren onvoorspelbaar. De laatste uitwedstrijd dateert uit het seizoen 2019-2020 toen won Wittenhorst met 1-2. Doelpuntenmakers Rob Zanders en Marco Daniƫls.

Als het een ding duidelijk is dan zal Wittenhorst vanaf het begin de zaken beter moeten aanpakken. Dan zal een goed resultaat zeker tot de mogelijkheden moeten gaan behoren. Het scorend vermogen bij onze oranjemannen is enorm.

Supporters, op naar Susteren. Spelers, veel succes!

Belangrijke informatie voor supporters:

Er kunnen a.s. zondag maximaal 15 supporters mee in de bus naar Susteren. Deze vertrekt om 12.30 uur op de parkeerplaats t.o. World Kitchen op de Venrayseweg. Men kan zich opgeven via een berichtje naar Peter Cuenen: 06-46022947. Een mondkapje is verplicht!