"Scheids bedankt!"

4 oktober 2015

De ‘Week van de Scheidsrechter’

Tijdens de week van 3 tot en met 11 oktober vindt een sport-breed initiatief plaats waarbij het uitspreken van waardering voor de scheidsrechter centraal staat. Tijdens deze week wil de KNVB zoveel mogelijk scheidsrechters bedanken voor hun waardevolle inzet. Want de bijna 30.000 scheidsrechters maken het mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten!

Ook binnen onze club zijn vele scheidsrechters op zaterdag en zondag actief om de wedstrijden in goede banen te leiden. Om die reden willen we alle scheidsrechters, die binnen onze club actief zijn dan ook hartelijk danken voor hun inzet.

Iedere week weer is er een vol programma, waarbij de vrijwilligers van Wittenhorst klaar staan om de teams de wedstrijden te laten spelen. Trainers, leiders, wedstrijdsecretariaat, maar ook de scheidsrechters zonder wie de wedstrijden simpelweg niet kunnen plaatsvinden. KNVB scheidsrechters, maar ook de vrijwilligers van Wittenhorst zelf. Een heel team van Wittenhorst scheidsrechters dat ingezet wordt, aangevuld met spelers van de senioren en ook spelers en speelsters uit de junioren teams die bij de pupillen wedstrijden leiden.

Wil je ook scheidsrechter worden? Meld je dan aan bij Rob Middendorp of Lei v.d. Bekerom, die jullie graag op weg helpen, begeleiden en er voor zorgen dat de cursussen plaatsvinden.

scheidsrechter_Jeffrey_Spee.JPG