Sjeffrie beleeft Topdag bij Ajax

10 april 2016

Sjeffrie, speler van Wittenhorst Onder 12, werd, gezien zijn goede ontwikkeling, uitgenodigd om 4 dagen stage te lopen bij VVV en viel meteen met zijn neus in de boter toen hij, als afsluiting van de stage, met VVV een wedstrijd op sportcomplex “de Toekomst” mocht spelen tegen Ajax.  Sjeffrie schreef zijn eigen verslag, dat we natuurlijk graag overnemen:

“Omdat ik bij de KNVB goed vooruit gegaan was mocht ik als beloning met drie andere jongens 4 dagen stage lopen bij VVV O12. Na een training vroegen ze of ik een wedstrijd met hun wilde spelen tegen Ajax, mits Wittenhorst het goed vond. Gelukkig vond Wittenhorst het goed en mocht ik vandaag vroeg opstaan om naar Amsterdam te gaan.Sjeffrie_VVV_13.jpg

Toen we aan kwamen zagen we rechts het stadion van Ajax en links sportcomplex de toekomst. Het was erg mooi om te zien en had er veel zin in. We moesten wel ff wachten tot iedereen er was en toen gingen we omkleden .Bij de warming-up deden we oefeningen die we bij de training ook hadden geleerd. We kregen nog goed aanwijzingen en goede tips en toen begon het echte werk. We speelde 4 keer een kwartier 8 tegen 8.

Ajax was erg goed, speelde snel en ze waren technisch ook erg goed. Maar we deden erg ons best en ik heb echt genoten, na 60 minuten was ik echt moe en ondanks we verloren hadden heb ik echt een hele leuke leerzame dag gehad.

En de dag werd nog leuker toen mam mij vertelde dat mijn eigen team bij Wittenhorst gewonnen had. Ik vind het dan ook fijn dat VVV maar ook Wittenhorst mij die kans hebben gegeven”.

Groetjes Sjeffrie