Spannende Eindronde Limgroup Cup

8 april 2016

Dinsdagavond 12 April staat de laatste ronde van de Limgroup Cup op het programma. Het wordt een ongekend spannende avond. Allereerst is er de topper Someren – Venray, de winnaar mag zich kampioen noemen. Bij een gelijkspel kan Deurne ook nog de lachende derde worden en de koppositie overnemen.  Wittenhorst kan bij winst nog de derde plaats bereiken.

De selectie van coach Davy Beerens bestaat uit:

Gijs Gooren, Stef Tissen, Ruud Meijers , Leon Cuppen, Sandro Cooiman , Joris Peelen, Joost Wijnhoven, Joreno vd Ven, Sid Spreeuwenberg, Joost v Rensch, Jimmie Janssen +3 dispensatiespelers

De wedstrijden zijn van 12 april:

Deurne – Wittenhorst    20.15 uur

Someren – Venray        20.15 uur

De stand voorafgaand aan de laatste ronde:

1. Venray 5-9 (-6)
2 Someren 5-8 (+5)
3 Deurne 5-7 (+1)
4 Wittenhorst 5-4 (+0)

Direct na de wedstrijden zal voorzitter Ton Hagens samen met Piet Beurskens van de Limgroup de prijsuitreiking verrichten. De prijsuitreiking vindt plaats in de kantine.