SV Orion te sterk voor Wittenhorst 1

22 augustus 2020

De tweede ontmoeting in de strijd om de HV Cup Germania stond Wittenhorst tegenover het sterke SV Orion uit Nijmegen. Deze hoofdklasser versloeg eerste klasser Alverna nog met 9-2.

In het begin sloeg Orion meteen toe. Na 10 min. was de stand 2-0. De Horstenaren konden voor de pauze nog iets terugdoen.

Na de pauze viel er veel te genieten. Ofschoon de Nijmegenaren wederom het verschil konden uitdrukken. De toeschouwers bleven hierna nog genieten van een aantal doelpunten, gescoord door beide teams. Tenslotte werd de wedstrijd op 5-3 afgesloten. Leuk was het voor nieuwkomer Jeroen Verkennis dat hij middels een penalty kon scoren.

Doelpuntenverloop:

5e min. 0-1 Orion

10e min. 0-2 Orion

27e min. 1-2 Tom Spreeuwenberg

48e min. 1-3 Orion

65e min. 1-4 Orion

66e min. 2-4 Giel Beurskens

81e min. 2-5 pen. Orion

85e min. 3-5 pen. Jeroen Verkennis

Donderdag 27 augustus speelt Wittenhorst een volgende oefenwedstrijd uit tegen hoofdklasser Juliana’31 uit Malden.

De bekercompetitie start op zondag 30 aug. met een uitwedstrijd tegen RKVVO uit Veldhoven.