Team Horst aan de Maas is er klaar voor!

21 augustus 2019

Vrijdagavond staat het Internationale Top E Toernooi van Wittenhorst i.s.m. VVV-Venlo

Op vrijdagavond start om 18.30 de clinic met de trainers van Club Brugge, Manchester City en 4-Skills Soccer Academy. De clinic is helemaal uitverkocht en duurt tot 20.30 uur. Bezoekers zijn van harte welkom om te komen kijken.

Horst aan de Maas team
Terwijl het merendeel van de jeugdvoetballers nog moeten beginnen, zijn de jongens van Team Horst a/d Maas al 2 weken in training als voorbereiding op dit Top E toernooi op de zaterdag 24 augustus 2019. De opening van het toernooi zal rond de klok van 9.30 uur zijn en de 1ste wedstrijden starten om 10 uur

Onze talenten komen dit keer uit:

• Swolgen
  • Hegelsom
  • Horst
  • America
  • Blitterswijck
  • Grubbenvorst
  • Sevenum

Ze gaan het opnemen tegen:

• Borussia Mönchengladbach
  • Schalke '04
  • KFC Uerdingen 05
  • KRC Genk
  • KAA Gent
  • Club Brugge
  • PSV Eindhoven
  • VVV Venlo
  • Feyenoord
  • Sparta Rotterdam
  • en uiteraard MANCHESTER CITY

Wij heten jullie van harte welkom a.s. vrijdagavond 23 aug en natuurlijk zaterdag 24 aug. tijdens dit fantastische toernooi.

Op zaterdag kun je E-Gamen, MIFA FIFA Skill games beoefenen , we hebben een superleuke Tombola en natuurlijk onze toppers in wording, onze toekomstige profs!