Teamfoto's seizoen 2019-2020

13 september 2019

Evenals vorig seizoen worden ook dit jaar in de eerste twee competitiewedstrijden de teamfoto's weer geknipt. Aan alle teams dus wederom het verzoek om vóór een van de eerste twee competitieduels (als vanzelfsprekend werkt het het handigste om vóór het eerste thuisduel op de foto te gaan) zelf naar de oude korfbalhoek naast het hoofdveld te gaan en daar op de foto te gaan. Wij zorgen ervoor dat er een fotograaf klaarstaat. Het gaat dan om de data:

• zaterdag 21 september
  • zondag 22 september
  • zaterdag 28 september
  • zondag 29 september

Kijk dus zelf even welke zaterdag (junioren) of zondag (senioren) het beste uitkomt. Wij zijn er in onze planning vanuit gegaan dat ieder team ongeveer een half uur a drie kwartier voor de eerste thuiswedstrijd op de foto gaat. Met teams die in de eerste twee weekenden géén thuisduel spelen, wordt contact opgenomen.

Let op: het is niet de bedoeling om op eigen gelegenheid een teamfoto te maken.

Alvast bedankt voor de medewerking!