Testimonial Ton Kosterman

28 februari 2020

Update vrijdag 20 maart: de testimonial is wegens de uitbraak van het coronavirus tot nader bericht uitgesteld!

Vrijdagavond 10 april wordt een bijzondere avond op Sportpark Ter Horst. Het programma wordt binnenkort gecommuniceerd, maar op deze avond vindt de Testimonial plaats voor Ton Kosterman, welke dit seizoen precies 25 jaar in het trainersvak zit. Deze heugelijke gebeurtenis wordt opgeluisterd met o.a. wedstrijden tussen Wittenhorst 1 en het Woezik 1 dat enkele jaren geleden onder Ton kampioen werd en tussen oud-Wittenhorst 1 tegen het eerste team dat Kosterman trainde: EWC '46 1 van een kwart eeuw geleden. Als extra bijkomstigheid kan er ook een bijdrage worden geleverd aan de uitdaging van Ton om in de zomer de Alpe d'Huez te gaan beklimmen om geld in te zamelen voor het goede doel: de strijd tegen kanker. Er kan bijvoorbeeld een bijdrage geleverd worden door te deel te nemen aan de wedstrijdloterij of door bij de entree een kleine bijdrage te doen. Het belooft in ieder geval een gezellige en sportieve avond te worden waarbij we hopen op een grote bijeenkomst om Ton's jubileum op én naast het veld te kunnen vieren. Save te date!