Thuiszege Wittenhorst op Achilles '29

7 augustus 2019

De eerste oefenpartij zit er op. Hoofdklasser Achilles'29 kwam op bezoek. Na alle problemen binnen de vereniging konden ze alle frustratie van zich afspelen. De ploeg van Ton Kosterman was met een 18-koppige selectie aanwezig. De vele toeschouwers waren uiteraard benieuwd naar de eerste verrichtingen van de vele nieuwelingen.

Uiteraard moesten de oranjehemden nog wat wennen aan elkaar, maar het veldspel verliep hier en daar voortreffelijk. Tot de rust was het de thuisclub die het meest aanspraak mocht maken op een treffer. Dit bleef echter achterwege. De rust werd dan ook bereikt met de brilstand.

Na de pauze voerde Kosterman een 7-tal mutaties door. Het bleef in deze periode wederom de betere ploeg. Dit kreeg zijn beslag in de 52e minuut. Na een mooie aanval kreeg Daan Verlijsdonk het eerste doelpunt op zijn naam. Wittenhorst kon verder niet meer scoren, hoewel enkele prachtige aanvallen meer hadden verdiend. Een leuke oefenwedstrijd. Zaterdag speelt Wittenhorst in Oss tegen vv TOP (1e klasse) als sluitstuk van een weekend.

Wittenhorst 1 1e helft:

Jaap Omvlee, Tom Zanders, Dion van Horne, Dirk Scheres, Giel Beurskens (11. Tom Spreeuwenberg), Joep Beurskens, Daan Hendriks, Daan Verlijsdonk, Marco Daniels, Willem Heijnen, Joost van Rensch.

Na de pauze kwamen de volgende spelers in het veld: Joris Hagens, Dennis van Asten, Luc van Kuijck, Joris Peelen, Jeffrey Cuppen en Martijn van Ooijen.