Verkoop oud kantine meubilair

17 oktober 2015

Zoals de meeste leden en vrijwilligers inmiddels hebben kunnen zien heeft onze kantine een transformatie ondergaan. Nieuwe kleuren, aankleding, verlichting en ook nieuw meubilair.

Dit betekent ook dat het oude meubilair overbodig is geworden en door de vereniging te koop wordt aangeboden aan onze leden en vrijwilligers.

Leden en vrijwilligers die interesse hebben in een of meerdere meubelstukken kunnen dit kenbaar maken. Indien de vraag het aanbod overschrijdt zal de verdeling middels loting plaatsvinden.

Je kunt je interesse kenbaar maken per mail (jachesen@rksv-wittenhorst.nl) of door een briefje af te geven in de kantine. Vermeld in de mail of op het briefje je naam, adres, telefoonnummer, eventueel e-mailadres en soort en aantal van het meubilair waar je interesse in hebt. Men dient vóór 1 november aanstaande te reageren.

Het volgende meubilair is te koop:

• Tafel laag model (kleur beuken –  l x b = 120 x 80 cm., h = 75 cm.) – 11 stuks.
  • Stoel (kleur beuken) – 48 stuks.
  • Hangtafel rond (kleur beuken – diameter = 100 cm., h = 112 cm. ) – 4 stuks.
  • Barkruk (kleur beuken) – 16 stuks.

De prijzen voor het meubilair zijn als volgt vastgesteld:

• Tafel per stuk - € 10,00.
  • Stoel per stuk - € 2,50.
  • Hangtafel per stuk - €15,00.
  • Barkruk per stuk - € 2,50.