Verslag eerste selectieteams zaterdag 18 maart 2017

18 maart 2017

Wittenhorst JO19-1 verloor door een matige eerste helft uiteindelijk met 2-5 van nummer 2 Margriet. Bij rust stond het al 0-3. Na een betere tweede helft werd er uiteindelijk nog twee keer gescoord. Ondanks deze nederlaag blijft de zevende plek behouden. Het doel van de komende weken zal zijn om de zevende plek vast te houden. Dit moet volgende week gestalte krijgen door uit bij nummer 11 Olympia te winnen. Alvast succes mannen!

Wittenhorst JO17-1 komt alsmaar dichter bij de titel. Uit bij RKVVL/Polaris werd er met maar liefst 0-7 gewonnen. Hiermee werd ook de periodetitel in de wacht gesleept! Na een 0-2 ruststand werden er in de tweede helft nog vijf doelpunten bijgeschreven, waaronder drie doelpunten in vijf minuten tijd. Doordat concurrent DVO ook won, blijft de voorsprong op deze ploeg zes punten, met nog zes wedstrijden voor de boeg. Volgende week wacht een pittig duel: uit naar SHH, een van de twee ploegen die deze competitie van Wittenhorst heeft weten te winnen. Zet ‘m op, mannen!

Wittenhorst JO15-1 boekte haar tweede competitiezege op rij. Thuis werd er, na een goede eerste helft, met 2-0 gewonnen van Scharn. Achterin stond het als een blok, er werd bijna niets weggegeven. Door deze zege staan de mannen stevig op de derde plek in 3e divisie D. Volgende week tegen nummer 12 RKVVO moet de derde zege op rij worden geboekt. Een top-drie klassering is binnen handbereik. Ga zo door!

De wedstrijd van koploper Wittenhorst JO14-1 werd wegens het weer, afgelast. Concurrent Budel wist nipt met 1-2 te winnen bij UDI, waardoor beide teams nu evenveel wedstrijden hebben gespeeld. Wittenhorst heeft, naast het feit dat ze drie punten meer hebben, ook een beter doelsaldo (+75 om +47). Volgende week uit naar Venlosche Boys, de nummer 8. De titel komt steeds dichterbij. Ga zo door mannen!

Wittenhorst JO13-1 speelde thuis met 0-0 gelijk tegen Valkenswaard. Qua veldspel was het niet altijd even best, beide ploegen hadden moeite met het creëren van kansen. Het spel speelde zich veelal af op het middenveld. Door dit gelijkspel blijven de mannen op de derde plek staan. Na 17 wedstrijden hebben zij slechts 12 tegendoelpunten, het minst van alle teams in 3e divisie E. Een complimentje waard!

De wedstrijd van de week kwam op naam van Wittenhorst JO12-1. Helaas wisten zij in een uitwedstrijd bij concurrent UDI’19 niet te winnen: het werd 2-0 voor de tegenstander. Door deze overwinning werden zij de nieuwe koploper van de competitie. Wittenhorst blijft zichzelf terugvinden op een derde plek. Wanneer volgende week wordt gewonnen van nummer zeven JVC Cuijk, blijft een top-drie klassering binnen handbereik. Zet ‘m op!